}

Saturday 27 October 2012

fashion..x perlu branded lh..

assalamualaikum..anyways sorry cos dh lama x update..biasa lah ak nie bukan suka sangat menaip... pemalas ckit...hehehe

                       dh x suka menaip asal buat blog???

ha!!!npe ak buat blog?cos ak just nak kongsi sedikit sebanyak ape yang ak cuba lakukan n fashion or style yang hari-hari aku pakai...itu sahaja...


so entry kali nie ak nak bercerita ckit pasal fashion...perlu ke nak berfashion kene pakai barang branded? n jawapan aku kepada soalan ini adalah TIDAK..y?cos bagi yang suka style tapi x berduit sangat macam aku nie memang bankrupt lah korang oiii...

 so nie aku nak tunjukkan baju yang x branded yang aku design n print sendiri...
cantik kan?(poyos jew)
so x rugi aku ambik cos art n design major textile...
(hai...nak promote course textile kew???)

then see!!!
aku pakai summer dress handmade sendiri taw...
berbangga gitu...

so kat sini aku nak bagi taw x payah korang nak buang duit beratus ringgit hanya untuk beli sehelai dress mahal untuk nampak fashionista sangat kan...
sekali sekala tu boleh lah...or bila dh bercareer sendiri boleh lah shopping barang branded ckit...
jangan nak abiskan duit parent korang jew taw...

No comments:

Post a Comment