}

Sunday 23 December 2012

Cinta selepas bernikah

Assalamualaikum...

Dh lama aku rasa x buat entry baru...aku dalam dilema sekarang...sama ada terima c die atau singlekn diri...
aku cuba untuk terima die ...tapi hati aku x boleh...bukan disebabkan aku ada yang lain...TIDAK SAMA SEKALI...tapi biarlah aku sendirian macam nie...i think it more better...

Aku x dapat nafikan...yang aku still ada feel dengan Apek...tapi lepas ape yang terjadi..ianya semakin pudar dan pudar...aku mencari seseorang yang boleh membuatkan aku dan n family aku suka...dan pada tanggal 23/12/12 aku dengan rela hati memberi tanggungjawab kepada parent aku untuk memilih calon hidup aku sampai ke akhir hayat...biar pon aku x penah mencintai die..tapi bercinta selepas nikah lebih indah dan diredhai allah...

Aku juga berharap tahun 2013 menjadi tahun perubahan terbesar aku untuk berhijab dan menutup aurat dengan sempurna...juga mengawal semua tingkah laku aku...aku tahu bila melangkah ke alam 20an nie kita sepatutnya semakin dekat dengan Allah...cos bila-bila masa kita akan dijemput-NYA...

Berhijab dan memakai pakaian dengan sempurna...
MAK

ABAH
yann akan cuba menjadi anak yang solehah dan menyejukkan hati kalian berdua...
harap mak ngan abah happy dengan perubahan anakanda mu ini...

Amin...



No comments:

Post a Comment