}

Sunday, 25 September 2011

emmm..youtuber terkenal????spe ek???

ehh..korang yang minat tengok youtube??? x kan x kenal ngan youtuber 2 terkenal kot???korang x kenal or x tahu?realy???oMG!!! ..Mat Luthfi,Anuar Hadi n Maria Elena....ooohhhh..dieorang nie memang terkenal tau kat youtube....mereka adalah the top 3 youtuber...tengok video dieorang...memang banyak pengajaran n funny kot...hehehe..tp dieorang nie speaking ckit ar...so bagi korang2 yang x paham...paham2 jer kan ye...cam Mat Luthfi ..die nie slah seorang V blogger n masih study kt oversea...n nk dikatakan 90% video die dilakonkan disane...emmm...mmg dieorang pandai speaking n mantap lol...bile dieorang cakap...cm nak nk blajar jer  ngan dieorang nie...bagi korang yang belom tengok video dieorang g...p ar follow...lagi2 Mat Luthfi...perhhhhh...tegelak aku tengOk mamat  nie...walaupon dah duduk kat oversea..tapi loghat kedah masih melekat g..memang anak jati kedah siOt....TABIK MAT LUTHFI!!!TERBAIK....you a the best...n i hope u will be the best architect n also best Vblogger...
       
        korang leh tengok ngan tekan link nie je http://www.youtube.com/watch?v=Hmf-jhsx_Tc(Mat Luthfi)
                                                                    http://www.youtube.com/watch?v=zluGJtdKrpU(Anuar Hadi)
                                                                    http://www.youtube.com/watch?                   v=E54AYRyrXNs&feature=related(Maria Elena)

No comments:

Post a Comment