}

Friday 2 September 2011

raYa TimE

selamat hari raya aku nak ucapkan kepada semue kawan 2 aku yang dekat mahu pon yang jauh -_-                      dimata ...fuh!!!ayat gtu....hehehe
     best gak ar raya tahun nie cos dapat raya ngan orang baru...n tahun nie aku first time sembahyang raya selama 19 TAHUN aku hidop kat dunie...haha..dh ar aku memang x tahu langsung sembahyang raya....ikut jer ar orang sembahyang...coz takot kantoi ar plak..bt malu jer nnt...tp siot ar mmg ngantok tol mase 2....bkan ak jer ngantok ..kak eikin n mak pon sme jer...
      lpas jer sembahyang raya...ak teros ar make up than pakai baju raya...fuh!!!cun gak ak nie....hehehe biase ar aku pon nak perasan gak...tp pe2 pon tahun nie aku memang lain ckit coz aku pakai contect lens..so de difference ar ckit....
       but yang paling penting aku beraya tahun nie mmg betol2 ala kadar tol...x de kasut raya,baju raya pon 1 jer n selendang pon..pakai yang g class..huhu..tp yang penting ak happy....



No comments:

Post a Comment