}

Wednesday 21 September 2011

siot aku betol2 marah......

aku betol2 marah coz masih agi ada yang x paham ngan situasi aku sekarang...aku nie tengah bzy skrg...so jgan lah buat aku tension satu pala otak nie...paham ar cikit....awak masih xpham saya lah..aku tahu perasaan bile kite x dilayan...tp aku mmg ngah bzy giler...n klu de mase ckit 2 baru ar aku bukak fb....ak bukak fb or blog jap pon x leh ker???adoiiii.....mmg tension ak hidup cm nie,.....semalam dari kol 8 hingga 2 pagi aku kat bengkel buat printing...keje partner...buat sorang 2..mne x letih....mujuh de kina...die ar tolong aku...yang x tahan nyer aku buat penat2 sorang2...sir x de...tp dtg jer budak 2(partner aku lah) sir pon dtg....makaiii.....yang lagi x tahn nyer die leh tanyer sir"sir ok x cm nie"mak aiiii siot aku terbakar ati....mane x nyer aku buat keje...tp die tanyer sir cm die yang siapkan semue 2.....peHHHHH...meletop aku....aku masa 2mmg terus keluar bengkel..asyik istigfar jer...takut nnt aku naik radang aku..tp sir mmg nampak muka aku berubah....uhhh..yg penting semue senior n dak2 class tahu n nampak yg aku buat keje sorang2.....so aku ada backup....

No comments:

Post a Comment