}

Sunday 20 November 2011

PERHATIAN !!! satu nasihat untuk perempuan sahaja. Jangan approve akaun bernama Aida Arissa Bukhari... dia dikenali sebagai Tauke Chun. dia didakwa mencuri gambar-gambar pe...rempuan di facebook sebelum masukkan ke dalam blog ape cer. dia buat cerita Seks Melayu untuk jatuhkan maruah perempuan.Hati-hati , dia suka mencuri gambar cun , bertudung , seksi dan lesbian, bogel dan masukkan dalam blog dia. Kalau anda sedar gambar anda ada didalam blog dia , anda kena buat report polis sebelum pergi aduan kepada cybersecurity malaysia.. Sila sebar kan kepada teman2 , serta adik beradik , saudara mara , keluarga yang anda sayangi if x nak kene macam girls yang lain k..
        ha!!!nie lah info yang aku dapat dalam fb aku hari nie ker semalam-semalam punya pon aku x tau....adoiii...kalau lah pic2 aku ko(Tauke Chun)ciplak and ko masukkan dalam blog ko yang famous sangatlah tu siaplah ko nanti!!!aku akan pastikan ko tergolek nun kat dalam bilik yang indah yang berpagarkan palang-palang besi yer...TAU!!!

1 comment: