}

Tuesday 1 November 2011

kUala Pilah

    story mory..ahh!!ari jumaat lepas aku g kuala pilah..g umah akam..wedding abang alil..kononnyer ada gak lah kawan-kawan aku nak g sane..skli hampeh..semue x jadi g..kesian akam..yoyo jew budak-budak nie...cakap nak datang sikit nyer gempak..alik-alik aku jew yang datang sane..
   akam apprecite cos aku sanggup datang umah die naik bas dari melaka ke seremban pastu ambik bas ke kuala pilah..aku yang x penah datang sane..but cam dah biasa jew dengan terminal 1 kat sane...mak pon terkejut giler bila dapat tau aku naik bas sorang-sorang ke kuala pilah tue...alah biase lah..kalau x sampai bila nak pandai kan???hehe
    kat umah akam...aku buat cam biase jew..tolong ar mane yang patut...mak aii sedara die sikit nyer banyak arrr...BIG FAMILY!..tapi best..cos mak sedara akam sporting2 blaka...cam dah biase jew ngan dieorang..dieorang pon cam dah lama kenal aku...walhal aku baru jew jumpa dieorang...emmm..adik beradik akam pon sporting 2 gak...lagi-lagi amad ngan hawa...yang hawa banyak jew story nk citew ngan aku..yang c amad plak asyik nk menggedik jew ngan aku...tapi alah adik-adik biase lah...layan jew...
    nie citew pasai abang akam nie..abang akam yang c didi tue bawak awek die...konon2 nak kanalkan ngan sedara mara lah katakan..nama die aisyah..sama umur aku jew..but dah ambik degree..aisyah tue nampak cm jeles jew ngan aku cos mak akam lebih sporting ngan aku...balik2 yan...mungkin die terasa kot..mak akam x mintak tolong die.,.emm but tu no komen...alah biase lah tu bakal mak mertua nak test bakal menantu die...sabor je lah....tapi memang nampak pon mak akam lebihkan aku...cos masa aku nk balik mak akam peluk cium aku cam aku plak yang gf abang die..aisyah aku x nampak pon mak die buat cam tue..haha  ayokkkk....
    pasai abang akam yang angah tue plak...g satu..nampak pendiam..akam kata ada gf dah...but apa yang dapat disimpulkan cam abang die cam suka kat aku jew...asai aku g  mana2 jew die mesti perhati aku..(die ingat aku x nampak)...sampai time makan ramai-ramai..aku perasan gak die asyik tengok aku..but buat-buat x nampak ar...n pastu aku tengok c hawa adik akam tu asyik bisik-bisik ngan abang akam ...ha..pe g aku tanye lah..adik die kata abang die asyik tengok aku jew..dah sah dah!!!aku x perasan sendiri k!!!malam esoknyer nak wedding tue... abang die asyik ikut jew mana aku g..aku masuk umah,..die pon masuk umah..aku keluar..die pon sama ikut keluar....aku masuk balik..die pon sama...adoii..agak gak lah dalam 4 kali aku ulang-alik die pon sama gak...but cam ner pon aku still sayang n just suka kat my hubby...aku asyik ingat kat die jew sepanjang aku kat sana...sobsob:"(
    pikir gak kalau lah my hubby nie ada kat sana kan syok...leh nak bas sama-sama...boleh jalan-jalan...date lagi kat seremban..hehehe..tanpa bodyguard yang bernama ijat...hehehe:")

No comments:

Post a Comment