}

Friday 2 November 2012

ex or still best friend?

assalamualaikum... 

Bile baca title entry ak hari nie pelik jew bunyinya..biasanya "ex" ditujukan kepada boyfriend or girl friend kn?but  kali nie ak cuba bangkit isu ex best friend...kenapa?cos maybe aku tersentap dengan beberapa best friend 4 ever aku nie..hehe touching ar plak.

Untuk pengetahuan u oulss semua..ak dah menamatkan zaman diploma aku dalam dua minggu macam tu lah.. n aku amat-amat merindui semua kawan-kawan aku x kiralah yang baik ataupon yang x baik...but aku x akan menunjukkan yang aku rindu dieorang until aku dah x boleh tahan(ahhhhhhhhhhhhh) barulah ak post kat FB kew or call...but aku rasa sedih bila kawan-kawan baik aku nie yang terlalu merindui kawan-kawannya x penah mention nama aku...sikit pon x..
ya!memang aku terasa..ko x terasa kew cik kiah?...semua nama kawan ko di mention just only u...sedih kan...huhu...i just wanna to cry now..waaaaaaaaaaaaaaaa..

so disebabkan aku rasa aku disisihkan so aku mention semua nama kawan aku masa zaman sekolah just to tell that i also have sweet buddy n remember me always...huh..
that y so hard to find best friend dalam hidup aku ...only people that never complain why she should do for her best friend happiness that i calling best friend...bcos  i also like that...

it's ok maybe aku tengah emo kot sekarang...lepas nie ok lah...:)


i just want to tell all my best friend...that i always remember u oulss even aku dah study kat tempat lain cos korang banyak bagi the best moment kat ak...THANKS...



No comments:

Post a Comment