}

Monday 12 November 2012

i accept

assalamualaikum.

8.11 aku bertolak p terengganu untuk ambik MUET (Malaysian University English Test)...
hati aku tenang sangat bila p sana walaupon aku taw esoknya 9.11 result last sem aku keluar..
n alhamdulillah aku still dekan dan ianya tidak menghampakan aku..10.11 adalah tarikh dimana aku ambik exam MUET..soalan quite ok lah...n mintak-mintak result yang dicapai secantik result sem aku...

so malamnya aku bertolak balik melaka...ingatkan balik nanti bolehlah aku happy...tapi jadi sebaliknya tarikh  
10.11 tarikh akhir aku bersama boyfriend yang paling aku sayang...terbalik dengan tarikh kteorang declare 11.10...ianya amat menyakitkan untuk diterima...tapi apa yang boleh aku buat...hanya diamkan diri sahaja n terima apa yang berlaku...

aku bukannya x nak kata tidak bila die mintak putus...tapi aku dh penat...aku x nak jadi perempuan murahan nak tagih kasih lelaki yang x nak kat aku lagi...aku cuba kuatkan hati,minda untuk terima keadaan baru..
aku cuba busykan diri aku dengan keje and ambik lesen kete..if aku duduk kat rumah...aku cuba buat sesuatu agar aku x ingat die...

ak try untuk lupakan die cos dah x de makna lagi aku pada die..hope die happy dengan life baru...
but sorry kita memang x boleh jadi kawan seperti yang di minta...cos perasaan sayang saya terhadap awak bukan sebagai kawan tetapi kekasih...dan setiap kali tengok muka awak buat saya ingat awak masih boyfriend saya..

thanks for everything...

No comments:

Post a Comment