}

Friday 8 February 2013

instax my love

   assalammualaikum....

so sorry cos dh lama x update entry baru...biasalah bila ada mood baru aku nak cite.hehe
bile tengok pic kat bawah nie mesti korang kata CUTEnyerrrrr...ekkkk..aku jer yang cakap cute sebenarnye...

actually nie instax camera dari  Fujifilm



camera nie ada beberapa jenis; instax mini 7S
                                                instax mini 8   
                                                instax mini 25
                                                instax mini 50S
                                                instax 210

and last nya aku pilih instax 8 warna biru...comey bangattt..macam nk penyepak je bunyinye

wahhhh..bergambar sakan aku...hehe

 abah ngan mak mesti kene ada...
asyik nk letak gambar pakwe je ko ekk...hok aloh...

sanggup aku suruh adik aku temankan aku semata-mata nak beli camera nie...x sempat-sempat...
but adik aku ada cakap masa lepas beli camera nie"mesti x lama g akak menyesal beli bende nie"...ehhh lantak ape aku..duit aku...hohoho cakap besar...

 








No comments:

Post a Comment