}

Tuesday 19 February 2013

my mak

assalamualaikum...

perh...x tahan bunyi tajuk kali nie..."my mak"...ye lah aku mana de panggil mama ...ibu...mommy...
aku sedar aku hanya panggil mak je...and only mak yang aku sayang...eheh..yan sayang abah gak..hehe


jarang aku snap gambar ngan mak...bukan mak tak suka..tapi aku nie...
x leh snap ngan family..automatik buat muka sengal...geram aku...kalau tidak nak je dalam camera tu gambar aku je...lebih ko kak yann...


muka mak aku innocent je...
n nie muka bile snap paling mak x minat...n mak selalu cakap "ce mata tu jangan dibesar-besarkan"hehe
dah tu stail aku..nak bt cm ne...

 
 wahh..dah lama rasanya x pakai tudung bawal...
                                                                          rasa kecomelan terselah disitu...
                                                                     ahaha...korang jangan nak mengejek ekkk...

last dari aku...hope pemakaian tudung aku nie semakin labuh...walaupon ada yang tegur mata aku kata nya dah semakin tebal...ala nk eyeliner ala-ala animasi jepun gituuu..hehe
k...assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment