}

Friday 22 February 2013

Surat untuk awak...

assalammuaikum...

Harap awak baca surat alam maya saya nie...saya dah lama taw awak stalker fb saya dari lepas awak putus dengan die...dan apa yang saya fikir telah disahihkan oleh seorang hamba allah...saya tahu yang awak rasa bersalah sangat dengan ape yang berlaku antara kita...saya jugak x nafikan yang saya amat2 kesal ngan ape yang awak buat dekat saya...umpama susu dibalas tuba...saya sentiasa pikir positif walaupon dihasut pelbagai perkara negatif pasal awak...tapi apa yang saya lakukan sia2 je...awak x penah ambik peduli semua tu..

saya sanggup tebalkan muka dihadapan mak dan abah saya untuk memperkenalkan awak sebagai teman istimewa saya...saya sanggup kene marah dengan mak disebabkan perangai awak yang bebal...nak duduk lama kt melaka yang kononnya nk lepaskan rindu kat saya...saya hargai semua perngorbanan awak..awak sanggup turun melaka jauh2 untuk saya...tapi semua tu hanya sementara...

awak...
satu masa dulu saya penah mengharap yang awak akan balik kepada saya...saya berkias dengan awak..tapi saya x tahu sama ada awak faham maksud saya atau tidak...dan bila awak kata nak ikut saya untuk konvo sy nnt...saya rasa happy sangat...awak still nak datang majlis saya...raikan saya.

tapi sikit demi sikit...hati saya berubah...saya dah x de perasaan sayang kat awak lagi...memang x de...kalau dulu saya always tengok wall awak...tapi tidak kini...saya anggap awak 100% kawan saya...macam awak kata last kat saya...biar kita jadi kawan dulu ....masa silam kita dulu biarlah jd kenangan terindah bt saya...:)

..saya harap awak akan sentiasa berfikiran positif sebagaimana saya pikir...
x payah nak mainkan perasaan perempuan lain sebagai balasan awak telah dimainkan oleh kekasih hati 1 bulan awak tu...awak kene pikir awak telah melakukan benda yang sama sebelum tu...hukum karma akan berpatah balik..kalau kita buat baik..baik lah akan datang,..kalau kita buat x baik...x baik lah akan datang kat kita...wassalam...

No comments:

Post a Comment