}

Thursday 11 July 2013

gud luck en....K

assalammualaikum...

aku x tahu nak mulakan dari mana kisah hidup aku bersama en..K nie...yang penting die start melamar aku..... melamar???x tahan bunyinye pada 4....
...eheh ak bukan baru couple seminggu ekk...

sory ye dik..hehe...

aku sure gile bile member2 aku dapat tahu mesti dieorang terkejut...especially budak2 sekolah....
aku ngan die dah ambik keputusan untuk x bg taw hubungan kteorang kat sape2...takut kantoi dengan scandle2 kteorang ...hahaha bajet sangat....

apa2 pon congrat kat ko en.K...cos ko dah dapat sambung degree in electrical..kat Penang plak tu...mak aiii..x leh jauh g kew...

yang x tahan nya bapak die...selaku bakal bapak mertua aku...aha nie dh melebih .....yang bagi taw aku die dapat tawaran kat sana...so pe2 pon tahniah sangat2...kita dah sama level sekarang...kepada bapak en..K..."pakcik jangan la banyak syarat nak jadi menantu...pening saya nak pikir...hehehe"

wassalam....

No comments:

Post a Comment