}

Wednesday 7 December 2011

ahh!!!assgmnt!!!

awal-awal sem je...assgmnt dah belambak bagai...
mana x nye nie sem depan adalah sem last aku sebagai student diploma...
soo memang ar banyak keje kan...
emmm..


drawing aku masa nie memang sengal ar...
idea x de...but ak just buat jew...


 mata aku!!!

siot mata baru bangun tido and terus mengadap drawing nie...
alik2 mata masuk bende pe tah...mata jadi
merah padam cam nie..

drawing yang dah siap...but x clear ar..cos aku snap masa malam2 buta..
huhu..dah lah ke buat 3 keping saiz A1..bapak besar...
1 g kene reject..hehe

Sir Rafizi aka Kemboja...kata aku nie banyak idea...
tapi aku rasa aku lah paling buntu pasal nak design2 nie...
ikut pala otak aku je nak design..

tapi pe2 pon aku bangga gak lah cos bukan Sir Rafizi je cakap cam 2...Sir Yus
pon cakap macam 2 gak...so...aku rasa aku boleh tingkatkan
usaha aku untuk jadi designer textile nanti..:")

No comments:

Post a Comment