}

Monday 12 December 2011

bangga untuk Sir Rafizi!!!Yeh!!!


Congrat to SIR RAFIZI...cos dapat second winner for PIALA SERI ENDON...wah terharu gila aku dapat lecturer yang gila gempak macam sir nie...Sir Yus pon gempak gak..hehe...

Antara barisan pemenang

pe yang aku dapat info...nie adalah artis yang pertama
yang ingin menggunakan khidmat profesional
SIR RAFIZI...gempak tu...
sape ye nama artis nie???



so..sebagai tanda kebanggan kami budak-budak Textile Part 4...
ape lagi kiteorang buat celebration for Sir Rafizi lah

memang x sah kalau beli kek bukan dari SECRET RECIPE...
taste tinggi budak-budak nie..hehe
lagipon nie untuk sir gak...:)

berdiri tegak memberikan ucapan
smart lah katakan..

terharu tu....huhu

dah macam designer profesional yang dikelilingi
wartawan hangat..metro,berita harian,kosmo,pe g...

tau sedap!!!

ha!tulang belakang Sir Rafizi..
Miss Azirah...comey kn???

sempat g...konon nak ambik pic curi-curi...
last2 nampak gak...
Adoii...

nak jugak budak nie pegang piala...

kiera dapat pegang..aku pon nak gak..Ceh!!!

finally!!!aku dapat bersama Sir Yus...


Antara blogger yang hadir!!!

Cik Nadiah pon ada...

Cik Inani & Cik Atiah(Ayu)

and semestinya blogger paling hot sekarang
Cik Yann Zainal!!!
hehehe

muka-muka berseri-seri bersama banner yang dibuat khas for Sir Rafizi Shari..


P/S:thanks Sir cos telah mengajar saya...saya bangga kerana mendapat tunjuk ajar
sir selama nie...n hope saya juga akan mengikut jejak sir satu hari nanti menjadi winner dalam apa jua pon...

CONGRATULATIONS SIR RAFIZI!!!

No comments:

Post a Comment