}

Thursday 8 December 2011

penangan ombak rindu


Adoiii...disebabkan penangan cerita OMBAK RINDU nie menyebabkan akhirnya
aku menjejakan kaki di lantai Mesra Mall...
aku nie bukan lah jenis suka tengok wayang...but disebabkan kawan aku nie
datang dari jauh...soo aku tunaikan gak lah hajat die...
sape lagi kalau x c acap kn???huhu
abis duit den...



kerana kiteorang sampai lambat..
soo terpakse lah tunggu tiket kol
3.50...soo pe g ..kiteorang merayau lah dulu
g Pantai Kemasik..


ahhhh!!!!

ain buah ati acap...sweet sangat..:)


comey sangat pic nie

kiera yang ayu

smart pic nie..thanks kiera


ain and kiera


x nampak kew cik ain oii..

with girls...

adoii..kononnye pic dari cerita ombak rindu ar...hehe

jangan bunuh diri!!!


Perhhh!!!hero and heroin OMBAK RINDU!!!

muka hero yang x berape hero...

soo ending nye aku balik ngan muka keletihan...x kisah pon
cos acap yang drive..hehe

No comments:

Post a Comment