}

Friday 9 December 2011

Loket burung hantu haram?

 Actually aku memang minat kt loket burung hantu nie..
but rupa-rupanya ada makna disebalik loket nie
mungkin diantara korang ada yang tahu and ade gak yang masih x tahu g...

soo..aku suggest kat korang yang minat loket nie like me..please
lepas nie jangan pakai lagi...
bukan aku saja-saja suruh korang membazir jangan pakai loket nie
aku tahu korang beli mahal-mahal..
tapi setakat pakai and menunjukkn kejahilan lagi x payah..

aku tau ..aku pon bukan baik sangat...but tahu x burung hantu nie simbol ape???
tadi aku punya selidik punya selidik
baru aku tahu nie simbol BOHEMIAN GROVE..
entah lah..kumpulan nie sesat ckit..


BOHEMIAN GROVE nie adalah kumpulan yang menyembah setan..
kumpulan nie menyembah patung burung hantu yang dikatakan
mempunyai kehebatan mencakar dan membunuh mangsanya
dengan pantas...
mereka akan mengorbankan manusia untuk Dewa Molloch..



ritual pemujaan dan pengorbanan manusia

 so...aku x nak lah tengok kawan-kawan or peminat
fesyen macam aku nie tersesat cos terlalu obses ngan fesyen
sekarang tanpa memikirkan
apa maksud disebaliknya....

No comments:

Post a Comment