}

Thursday 10 May 2012

DEKAN...

alhamdullah akhirnye aku dapat gak status dekan...berkat usaha,doa,sembahyang hajat...akhirnye nie yang aku dapat...walaupon pointer just 3.65...it's ok...:)...



:
2010412268
Name : NUR ZIHAN BINTI ZAINAL

:
AD112 - DIPLOMA IN ART AND DESIGN (TEXTILE DESIGN)

:
3.24
GPA : 3.65


aku punye lah belajar subjek ent sampai separuh gile..x lah gile sangat sewel jew ckit..hehe..last2 dapat emmm boleh lah..but x pe dari repeat balik...x nak aku..huhu...

 sekurang kurangnya aku dapat banggakan parent aku untuk kali ke-2...setelah aku dapat result SPM n tercalon sebagai salah satu the best students kt sekolah tu jew pon..hek hek(gelak ngada)...
anyways...aku nk tingkatkan usaha aku yang x seberape nie untuk dapat dekan for second times..i luv it's...

No comments:

Post a Comment