}

Thursday 10 May 2012

perubahan???

assalammualaikum...hari nie entry aku pasal aku nak perubahan...
emm..aku rasa aku perlukan perubahan ke arah kebaikan...ye lah nak gak pakai baju kurung p jalan2..tapi???
adakah aku boleh???boleh kew aku???ape tanye soalan sama da...yelah selama nie pakaian aku..kadang2 x cukup kain bak kata mulut orang sekarang lah(walhal orang dulu pon cakap macam tu gak)...pakaian ketat memang x dapat dipisahkan dengan aku...dah macam irama dan lagu..ala lirik lagu P.Ramlee tu..hehe...

so disebabkan teguran seorang ibu yang amat aku cintai dan sayangi..aku bertekad untuk memakai pakaian yang longgar lagi menutup aurat..ceh gitu!hehe

 macam baju kurung kat bawah nie ...:



adoii...memang perempuan melayu terakhir lah aku macam nie...gambar2 kat atas nie pon aku pakai cos raye ngan wedding akak kawan aku..kalau nak pakai p tempat x de kene mengene ngan majlis fomal or de adat melayu...memang x lah aku nak pakai...huhu

tapi aku kene gak cuba...kata nak buat perubahan kearah kebaikan..soo..aku nak ubah dari segi pakaian dulu...cos orang akan menilai seseorang dari segi pemakaian die dulu...(cos kadang2 perangai dieorang x pandang dulu)..ehhh..ye ke??hehe...memandai jew buat fakta...pe2 pon kite try dulu..x try x tahu kan pe jadi...yang penting doakan lah aku berubah demi kebaikan semua...:)




No comments:

Post a Comment