}

Friday 11 May 2012

diet

assalamualaikum...
hari nie aku nak cite ckit pasal diet..DIET!!!korang mesti familiar gile ngan ayat nie terutamanye girls...
aku pon selalu gak diet tapi x menjadi..ade lah dalam seminggu dah berhenti...adoii..macam ne lah nak kurus...dah macam tong dram dh badan aku...

so dalam entry kali nie aku nak syorkan korang product diet yang aku gunakan...























ha!mesti korang penah tengok or dengar product nie kan??? 
CATALYST!!!
mestilah...cos nie adalah satu-satu nye supliment yang paling laris pada masa sekarang...ianya bagus for korang yang nak diet lah...harganya dalam RM 40...
aku jamin prodak nie ok...cos guna pure minyak kelapa dara...bukan anak dara je leh makan..mak dara,bapak dara,abang dara..semua boleh..ha..pe g..p ar beli..

 k..bagi korang yang x suka makan benda alah nie..aku syorkan...product nie 2 in1 taw...so...korang leh sapu minyak die kat kulit korang...
gerenti kulit korang lepas nie lembut n cun melecun punye..cos aku pon buat macam tu...hehe...walhal...x nak membazir...k pe2 pon hope korang try product nie..aku jamin mesti korang puas ati..



No comments:

Post a Comment