}

Wednesday 5 October 2011

aaahhh...asal dieorang nie x paham 2 yang aku x minat kt dieorang

    asal mamat2 nie x paham yang aku x nk layan dieorang...ahh!!!aku nie memilih ker?yep!aku memang memilih bab cari bf nie...aku x nk orang pandang bf aku taraf rendah...aku nak orang pandang die tinggi...especially bab plajaran...tu yang aku nak...
    aku nie anak perempuan tunggal ...soO aku nak lah banggakan parent aku dengan bagi dieorang menantu yang ada taraf sikit,,,aku tahu x semestinyer ape yang aku nak..aku dapat...tapi aku mencuba...klu x dapat tu nak buat cam mane g...redha jer ar..pilihan parent aku..sOri arr.bagi yang rase dieorang yang x nak belajar tu...harap maklom ar...aku xleh nak terima korang....aku pikir mase depan aku...
    aku bukan nak kekayaan...aku just nak family n  friend aku pandang my future husband nie bagus...n x merendah-rendahkan kebolehan n kepandaian die...itu jer...korang sogok lah aku ngan ape pon harta korang...kalau ati aku dah x leh terima..aku dah x leh buat apa..
    aku dah x boleh tipu diri aku nie...yang aku amat memilih pasangan hidup aku....bukan aku x cuba...aku dah cuba buang semua pikiran kuno aku pasal future husband aku...but still cannot


No comments:

Post a Comment