}

Thursday, 6 October 2011

"i'm very proud with u mom",yaNn ZaiNal

         Aku betul-betul proud giler ngan mak aku nie...yer ar dari berkerja.pastu jadi housewife than skarang naik balik jadi sasterawan semula...MAK memang terbaik lah...boleh bangun n naik semula dengan titik peloh sendiri..x mengharapkan orang lain...


Mak bersama abah "Djazlam Zainal" 
n "Siti Zainon"


         pasni mak nak g Jakarta plak,untuk pelancaran buku"Dari Hitam Putih menjadi Zarah"...nie lah tajuk buku yang nak dilancarkan kat sane nanti...


Bersama buku yang akan dilancarkan
di Jakarta nnt..


         Yan bangga jadi anak mak...Abah gak..walaupon aku nie xde seni dalam bidang penulisan...tapi aku de gak lah seni dari cabang lain..Melukis!aku leh draw...soo..ada gak lah seni yang melekat kat aku...
         Mak skrang dah banyak berubah...dulu mak selalu jer duduk kat umah..tunggu adik balik,petang sikit tertunggu-tunggu abah balik...itulah rutin harian mak...kalau aku baik rumah...mesti mak pelok erat-erat aku...aku tahu mak rindu aku...aku pon rindu mak...mak x de tempat nak mengadu,bercerita,what ever ar...
        But now!!!mak dah bebas...mak dh boleh baca sajak balik...mak pon dh dikenali balik d DBP(Dewan Bahasa n Pustaka)...
      thanks Untie Lily...skarang mak dh ada kawan yang boleh bawak mak maju n terus ke depan...Untie yang slalu drive mak ke mana ada undangan...mak x boring lagi...aku jarang jumpa die,mase wedding abang jer..klu jumpa nnt..aku nak ucap terima kasih coz dah buatkan mak happy..x lah asyik moody jer...
     Mak,Yann sayang kan mak...Yann nak tengok mak happy...skarang alhamdulillah mak dah dapat apa yang mak nak...mak jagan moody lagi ek...untuk pelancaran buku mak kat Jakarta tu...hope dapat menaikkan nama mak dimata dunia..walaupon kat Malaysia nie mak masih suam kuku g...


Aku boleh nampak senyuman kegembiraan 
seorang ibu.....


              
               CAYOOOOOO MAK!!!!!!!!!!!!LUV U SOO MUCH...I HOPE U WILL BE A BEST WOMEN IN THE WORLD!!!!

No comments:

Post a Comment