}

Saturday, 15 October 2011

emmm..asal aku nie cepat terasa sangat!!!

      emm..aku nie asal lah..benda yang simple pon leh terasa sangat2..tu lah yang aku mandi lambat sangat sape lah sanggup tunggu..so mak suruh g ngan abang...aku nak naik kete ngan abah n mak but aku kene naik kete abang...
   so sebabkan perangai aku yang suka merajok nie...aku pikir2..aku malas nak ikut dieorang..aku kata kat abang aku x nak pegi...kak eikin plak risau cos aku tinggal sorang-sorang...alah...dont worry lah...aku dah biase tinggal sorang...
   emm...tadi g ikut mak tengok umah baru yang bakal jadi umah kiteorang(sebenarnyer umah mak ngan abah jer aku beli sendiri lah..hehehe)..ok lah gak...aku suke...biaselah perumahan baru..nnt aku kawin ok lah cikit..mentang-mentanglah umah baru...hehehe
   tu lah..dulu berangan nak kawin kat umah manjung tu...but lastly x penah pon kiteorang satu family tinggal kat sane..sewa kat orang jer..dah lah umah tu besar..sape lah x nak tinggal kat umah tu...so mak ngan abah jual umah tu n beli kat melaka nie...mak kata lepas nie mak x nak pindah mane-mane..nak jadi penduduk tetap MELAKA!
   emm..boleh lah tu...melaka pon best gak..tempatnyer bersih,lawa,n yg pling penting tempat pelancongan..soo leh aku ngan budak apek g jalan -jalan selalu..kan B???hehehe

No comments:

Post a Comment