}

Monday 17 October 2011

YEH!!!!SAYANG MAK NGAN ABAH...

           tadi aku seyes takut nak mampos nak g tau  kat mak ngan abah yang apek nak datang melaka,,,cos nak keluar ngan ak...first sekali aku mestilah tanyer abah...cos abah ok cikit...n abah kata
"kol berape sampai?khamis ker jumaat?..emm..boleh jer.."...
         masa tu aku dh rase ok dh cikit...satu beban dh langsai dh...abah ambik apek kol 5 pg nnt...sekarang aku tunggu mak balik dari hospital...FUH!!lama giler tunggu mak balik...masa mak balik,,hati aku terus dup dap dup dap...paham-paham lah..takut nak cakap nagn mak...mak lepas jer keluar keta terus g tau yang mak sepatutnye masuk ward cos doktor kata darah mak tinggi sangat..yang mak nie paham-paham lah x kan nyer die nak masuk ward tu..ari khamis dah nak g jakarta..x kan die nak pospon pelancaran buku die pulak,,dh berape kali dh jadi cm tu...so mak x nak masuk gak...mak..mak..hai...
       yang aku nie pulak..tengah berdebar giler nak g tau mak pasai apek..tapi aku kene kuat semangat..soo  mase mak bukak fb..aku tanyer mak
              aku: mak...leh x ari khamis nie kite keluar g town?
                 mak: eh bukan ker ari tu mak nak g jakarta?soo..
              aku: iyer2 yan tau..tapi ariz x sekolah ari tu...die leh jaga budak-budak nie...
                 mak: nak g ngan sape?
              aku: ngan budak alor staq(dengan suara pelahan nyer aku cakap ngan mak)
                 mak: jauhnyer...lah die datang melake ker?
              aku: aha!parent die ada kat kl..so die datang melake jap..jalan-jalan jer....lagi pon kan           parent                     die dok kt miri..soo datang kl jap..
                 mak: nanti cakap ngan abah...
    mase tu tuhan saje yang tau perasaan aku...mak aku susah nak lepaskan aku keluar ngan budak laki..but bile aku cakap budak alor staq datang..mak aku ngan muka selamba jer..mean mak aku bagi lah..heehe..
mak suruh tanyer abah..abah memang lah ok jer...fuhh!!finally dapat jugak aku keluar dengan tenang atinyer...soo B jumpe u kat melaka ok.....

No comments:

Post a Comment