}

Wednesday 19 October 2011

hangOut!

           today...aku hangout ngan bff ak...ala spe g man lah...
..kalau kat melaka nie mesti lah c dak man..emm kalau kat selangor dak fieza..but pe yang aku nak g tau yang aku memang happy if dapat keluar ngan dieorang...emmm...aku dah cakap ngan dak man yang aku nak pindah new year nanti...die leh buat muka selambe badak pulak bile aku cakap cam tu...x sedih ker???aku bagak nyer sedih die buat x tau jer...rupa-rupanya die pon dah nak pindah gak...die kata nak pindah kt kampung die...alaaaaaaa...cam ner nie...aku dah berjauhan ngan bff aku...sape aku nak borak-borak,nak bawak aku jalan-jalan(eh yang nie memang paling penting..hehe)..adoiiii..nanti aku dah x de kawan dah..mesti aku miss kt dak man...

    pepe pon aku harap man x lupa aku...aku pon x akan lupa man..man kata die ngan shear partner die nak bukak restoran.?..emmm..bagus lah tuh..ko kan suka business nie...n tadi pon mase keluar tu ko nyer partner pon cam bagus gak...(nak cakap bagus cam ner??ak x dapat nak terangkan...)..



............but actually mase keluar ngan dak2 nie...aku just thinking someone nie...:(...sape g dak apek lah!..
tetiba jer miss giler-giler kat die...n mase kat depan dp tu..aku rasa mase die datang nanti aku nak bawak die kat citu...aku suka tempat nie..cos padang die luas n pemandangan hijau...cantik!



ok lah... aku tulis blog hari nie sebenarnya cos aku miss kat dak apek jer..die x online n x balas masej aku..but x pelah..aku x kisah sangat cos die tengah study sekarang..mane leh ganggu...k lah penat nak menaip g..bye!!!

No comments:

Post a Comment