}

Wednesday 12 October 2011

padAh x BLajar...

            aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      nie lah padahnyer...padan muka aku...sape suruh???selama nie x penah cikit pon nak blajar memasak...lastly aku sendiri yang x reti masak...
       yang aku nie, asyik belajar akademik jer x abis2...sampai blajar yang kat umah nyer aku x tahu...memang lah setakat masak nasik,maggie,nasik goreng tu aku tau lah...tapi yang lain???....
        Mak!!!tolong ajar yan masak!!!mentang-mentanglah mak x penah suruh aku masak...soo aku buat dono jer...Mampos aku kalau kawin nanti..sape nak masak tok laki aku??mak ker???
      sebelom nie kalau orang kata p lah belajar masak...aku buat main-main..aku cakap "alah nanti aku pakai lah maid,apa susah"...fuhh...tapi bile dipikirkan balik...x leh gak...x kan lah laki aku asyik makan masakan maid jer...sian die..
    so pasnie,aku bertekad!berazam!...aku nak belajar masak...aku setakat buat kek,mufin tu pandai lah...but x kn asyik makan kek and mafin jer ari-ari...huhuhu..memang x lah!!!!

No comments:

Post a Comment