}

Saturday 22 October 2011

I LikE yUNA!!!

AHHH!!!sape yang x minat yuna nie memang x best ar..
cOs suara die best giler..lagu2 die semue mantap beb...

          but yang paling penting yuna punya style..
perh!!!stylo siOt...cos lah yuna nie antara artis favorite aku...cer tengok cara die dressup...COOL GILER!!!


 soo pe g...sebagai peminat setia yunalis zarai nie..aku always lah mengikut perkembangan semasa die...sampai cara pemakai tudung aku pon dah ikut style yuna...kalau kat campus tu memang korang susah beno nak tengok aku pakai tudung bawal nie..malam2 pon kalau aku keluar nak beli makan aku pakai tudung belit2 nie..emm abis dah style aku nak buat cam ner..terima jer lah...:")
she soo amazing!!!

 ha!!!nie semua makeup2 aku...tua baru sikit..belom tengok dalam box tu n yang lain2...actually aku memang suka makeup..biaselah girls..!
  nie contact lens aku...Perhh!!!
                                        aku x leh idop kalau g jalan-jalan x pakai benda alah nie ...nie lah best friend aku...
setakat nie aku ada black colour,dark green,dark purple,dark gray...emm pasnie nak cuba red colour plak lah..hehe

yuna is great artis!!!
soo kalau korang suka ngan style yuna korang leh lah layari blog yuna...
                                                    http://iamjetfuelshop.blogspot.com/
                                                                    mesti korang suka!! !


K!nie card aku...ceh!!!cam dah ada business plak..,x lah nie just card yang aku buat 4 assgmnt aku..but one day nanti aku nak bukak butik aku sendiri..cos aku sukakan fesyen...
              cayo!!!hope de butik sendiri
                           yZ Collection
 make your life happy love

No comments:

Post a Comment